perjantai 2. heinäkuuta 2010

Feeling like a superstarrrr!

Aww, mä olin niin fiiliksissä kun mulla oli tää ihkuihana Apple Macbookki sylissä, kirjottelin blogia
ja join kahvia. Jos olis vielä Subwayn ikkunapöytää ja joku ihana 15cm subi käteen <3
Miksmä taas kirjotan ko ei oo mitään asiaa. Ja huomenna aattelin, tod. näk. ei toteudu, mut voisin mennä bussilla
Turkuu, ja sitten esim. hansaan, stokkalle, SKANSSIINN <3 tai muuten vaan siihen keskustaan pyörimään ja ostelemaan, koska kerranin mun tili on plussan puolella, ajattelin siis tällaisen ihmeen kumota tyhjentämällä sen.
ah, mun päässä pyöriin nyt tasan yks asia, Louboutin , Louboutin, Louboutin,,, Haluuu!

Taidan tyydyttää shoppaushimoani selailemalla vähän nettistoreja.
Jos vaikka ensin Minna Parikan sivuille, siit asokseen ja lopuks ellokseen, nellyyn & bubbleroomiin ?
Not bad. Niistä viel omat postaukset!

Ja koska olen ihan armoton futisfani, aattelin ettii eBaystä tai jostain vuvuzelan.
Jos ette tie ni kattokaas joku peli, ja se surina joka tulee katsomosta, tulee vuvuzeloista, joist
lähtee jtn. 127 desibelii ku katujyräst tärähtää 115 dB :--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moi, kiva kun kommentoit :)
Muistathan olla asiallinen.


Whopaholic