lauantai 17. heinäkuuta 2010

Markkinat - kauheest ihmisii :D

Jooeli tänään tääl meijän pikkukyläs oli markkinat, wau.
Menin sinne silleen en osta mitään-periaatteella, ja nyt mun kukkaro on tyhjä.
Ostin sellasen ihanan maxi-mekon, 25e makso.
Sitten ostin feikkicrocsit ja niihin sellasen paavo pesusienest sen patrikin koristeeks :)
Ja sitten mun nominationiin sain kaupan päälle sellasen perhospalasen, se oli kyl feikki, mut ilmanen !! :)
jajaa. Mä olin ihan haltioissani ku sielt löyty kuivattuu banaanii, taisin ottaa jtn 5L :) (kannattaa maistaa.)
Ja tokitoki aurinkolasit, toiset sellaset rayban-feikit, nyt vaan mustat.
ja juissii ja herneit.

Mut sitten painavampaan asiaan.
Mä oon aatellu ryhtyy vegetaristiks.
Oon nyt parisenviikkoo jättäny kaikki lihat syömät, ja ei oo kaduttanu yhtää.
Mut emmä usko et mä silleen jaksasin ku pitää sit kaikkee niit tablettei ku ei saa
niit vitamiinei tai jtn mitä on lihassa. Ja toinen et en uskalla kertoo meijä vanhemmil tai sit koulus yms :(((
Mut tää on taaskai niit mun ohimenevii villityksii. Toivottavasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moi, kiva kun kommentoit :)
Muistathan olla asiallinen.


Whopaholic